Mededeling - Reisverslag uit Ankara, Turkije van Gerard en Manuela Jong - WaarBenJij.nu Mededeling - Reisverslag uit Ankara, Turkije van Gerard en Manuela Jong - WaarBenJij.nu

Mededeling

Door: Manuela

Blijf op de hoogte en volg Gerard en Manuela

05 September 2008 | Turkije, Ankara

Het is sommigen misschien al opgevallen dat er geen stukjes meer geplaatst worden. Een paar weken geleden werd ik flink ziek en enkele dagen later volgde Gerard ook. Veel doktergedoe. Ik reageerde allergisch op de antibiotica en Gerard begint gelukkig weer op te knappen.

Gisteren ontvingen wij het schokkende bericht dat onze tante Nellie zeer plotseling overleden was. 2 dagen bellen maar terug naar Holland gaat zeer waarschijnlijk niet lukken, wat we heel rot vinden.

Hoewel we al weken totaal geen vakantiegevoel meer hebben, en nu al helemaal niet meer, proberen we de draad weer op te pakken.

Groetjes, Gerard en Manuela

• 05 September 2008 - 13:29

Linda:

Sterkte trekkers. Wat een pech om zulk nieuws te horen en om op de bestemming aangekomen ziek te worden.

Ik heb jullie stukjes steeds met veel plezier gelezen, helaas niet altijd iets kunnen verzinnen wat er goed bij zou passen. Sterk lekker aan en push jezelf niet teveel. Je bent immers op vakantie; beter niet zo veel gezien maar je er wel lekker bij voelen dan jezelf van hot naar her slepen en er niet van kunnen genieten :-) Dan gaat de frequentie van de stukjes maar naar beneden, ik vind wel een andere activiteit om de vrijdag door te komen ;-)

Beterschap en sterkte met het verlies van jullie tante. En daarna veel plezier op jullie vervolgreis.

• 06 September 2008 - 07:36

Sandra En Henry:

Dag Manuela en Gerard,

Wat rot voor jullie. Gecondoleerd met het overlijden van jullie tante.Daarnaast hopen we dat jullie snel en volledig opknappen.

Liefs,
    Sandra en Henry

• 07 September 2008 - 10:26

José (van Rick):

Hoi Manuela en Gerard,

Veel sterkte met het verlies van jullie tante.
    Hoop dat jullie weer opgeknapt zijn en toch weer kunnen genieten van jullie mooie reis.

Groetjes...

• 07 September 2008 - 12:17

Diny Wolters :

wat afschuwelijk voor jullie dat het zo tegen loopt en dat je tante zo plotseling is overleden. ik hoop echt dat jullie proberen de draad weer op te pakken en verder gaan. heel veel sterkte gewenst hoor. en als het niet lukt om bij de begrafenis te zijn, in gedachten zijn jullie bij haar en bij haar man, jullie oom en familie. heel veel sterkte en ik denk aan jullie. groetjes Diny